Карнавал „Натура 2000“

февруари 17, 2007

Един приятел ми съобщи за тази инициатива. Принципно не съм много по подобни меропреятия, обаче нямам нищо против да позяпам, пък и щях да имам позната компания.

При всички положения мързеливата събота у нас не беше по-добър вариант. То пък една събота бяха избрали… денят беше доста студен (по тазгодишните критерии) и когато пристигнах 10на минути преди началото, ме напуши смях, защото не видях нито един ентусиаст. Малко по-късно, обаче, се оказа, че съм грешал – пичовете бяха подбрали адекватен камуфлаж и част от хората наоколо се разхвърляха, оставайки по пижами, наистина. Е, подкрепени от разни тениски и други отдолу, но по пижами! Събраха се повече хора, отколкото аз лично очаквах, даже поне 2 телевизии и няколко вестника ще отразят събитието, съдейки по репортерите наоколо. Около половин час хората се забавляваха, викаха, снимаха и даваха интервюта, след което своебразното шествие потегли през градината на НДК към Витоша, предизвиквайки втренчени погледи и вдигайки повече шум от здравословното. Понеже отидох без никаква предварителна теоретична подготовка и каквато и да било яснота относно целта на занятието, просто се пуснах по течението. А то премина по цялата дължина на „Витоша“, завивайки покрай Света София и отправяйки се към Народното събрание. На моменти имаше леки засечки от страна на униформените власти, чиито основен аргумент беше липсата на разрешение за протест. Доколко това беше форма на протест е отделен въпрос, но предполагам, че са имали някакво основание. Нейсе, все пак тъплата с шум и веселие достигна до Парламента и се изкатери по стълбите му. Тук вече се намесиха полицаи и хората бяха принудени да се махнат от сградата, като аз лично не чух причината, която бе изтъкната. Миграцията не беше дълга – просто пресякоха улицата и заобиколиха „Коня“. Горе-долу по това време ми омръзна да бъда тотално дезориентиран относно случващото се и тактично се изнизах.

Малко снимки можете да видите тук.

Определено имам някакъв проблем с крака след спаринга миналата седмица. Надут е оттогава и при определени положения ме боли чувствително. Май ще се наложи да разровя старите мазила и да стискам палци да мине от тях. Не за друго, просто скоро ще трябва да повторим упражнението, а само бокс нещо не ми е вариант…

Вашият коментар

