Пролет

март 28, 2007

Днес беше последното ми снимане за март, освен ако в петък не ме споходи спонатнно вдъхновение за стрийт, но в момента ми се струва, че шансовете клонят към минус безкрайност.

След работа се помотах в Западния парк и успях да хвана последните лъчи (явно от бутането на часовника с час напред ВСЕ ПАК е имало и нещо положително). Фотките не станаха както ги исках, обаче за това съм си виновен предимно аз, както и някои странични обстоятелства.

Ей това:
springsunset.jpg

е относително интересно като визия, но дотам.

Не знаех, че мастино наполетано e ЧАК толкова голямо. Или може екземплярът, който срещнах, да е бил генно модифициран. Но ме съмнява. Много впчатляващ пес. Ама много…

2 Коментари to “Пролет”

  1. bobbyfuego said

    Баси колко е грозно тва куче, не е истина!!!

  2. darksorrow said

    недей така, човече. мастино наполетано е уникална порода, такова куче е истинска атракция да се види, повярвай ми. в нашия квартал има една подобна, ама е женска и не е особено впечатляваща…

    за разлика от чудовището, което видях аз. ротвайлерите са директни наследници именно на тази порода, апропо.

Вашият коментар

