Дупка

април 21, 2007

Дупка.

Празно.

Не знам къде отиват дните и седмиците ми напоследък – последните ми ясни спомени за неща, които са ми доставяли реален кеф за повече от час-два, датират отпреди близо месец. Всичко, което напоследък правя, е да ходя в офиса и да от време на време да планирам какво да правя вечерта след това, много по-рядко, отколкото би ми се искало.

Нещата в това отношение определено не са добре, и някакво решение ще трябва да бъде намерено в относително скоро време, защото започвам да се чувствам все по-изнервен без тенденция към подобряване на положението.

Но това не е място за мрънкане, май, макар че се сещам за един прелестен, предполагам, блог, зовящ се „Мрънкалник“… поне засега това място няма да се превръща в такова, обаче.

Задава се още един сериозен концерт, за който се навивам все повече (след този на Iron Maiden – виж поста), този на Placebo. Юни се очертава доста горещ. И ще има глобално заПОТляне, ми се струва…

Стискаме палци.

Вашият коментар

