Цвете за Гошо и Каменица за народа

май 5, 2007

Мда, днес се занесох до феста, втория му ден (от три). Той е ежегоден, както се оказва и моя милост за пръв път присъства на събитието.

Появих се със занижени очаквания и умерени надежди за някой читав кадър. И още в началото бях шокиран – на сцената бяха The Fallen Angel – една група от родния ми град, членовете на която понастоящем пребивават, както се оказа, в София. За съжаление, пристигнах чак в края на тяхното изпълнение, просто защото нямах никаква информация кой точно ще свири (такава, доколкото разбрах, все пак не е била и изнасяна, като групите са били изненада). Хванах края на последното парче от сета им, както и обявяването на следващите изпълнители.

И понеже паметта ми е къса… мога да си възстановя имената само на две от групите, които гледах до около 20ч, когато тихичко се изнесох от полесражението – това бяха „Реванш“ и „3 в 1“, които бяха 8 (!!) човека на сцената.

Много добро впечатление ми направи звукът –  мислех, че ще е мацаница, воден от вродения си оптимизъм, но бях напълно опроверган – поне в периода, който гледах, всичко беше на много добро ниво. Пред сцената нямаше омазване на китарите, барабаните не заглушаваха всичко и т.н, вокалите се чуваха отчетливо и ясно… като за човек без високи претенции като мен – доволно.

Каменица беше бирата, която ТРЯБВАШЕ да се пие на феста, защото наблизо друга не се продаваше. Няма лошо, макар че подканянията за нея ме подразниха поне на няколко пъти. Подразни ме и факта, че част от нея се изля върху апарата ми, ама за това сам съм си виновен. За щастие – умерено количество и без последствия.

Цялостният фийлинг беше на ниво, определено. Доста настроение, след като позагряха, хората започнаха да си денсят, видимо да се кефят… обичайното за подобно меропреятие, всъщност.

Доколкото чувам, хедлайнерка за тази вечер – събота – е била Милена. Ми фън е било, предполагам…

Вашият коментар

