Лятно

май 16, 2007

Всъщност, малко е ранно за подобно заглавие на пост, като се има предвид, че сме още средата на май, но… вън е лято. Или поне аз така го усещам.
Дните вече са близо до онова особено състояние, в което ми се струва, че слънцето някакси просто не иска да слезе от небето и в което нощта малко по малко губи извечната си битка с него за надмощие.

Онзи ден след работа се помотах из Западния парк с намерението за няколко бързи кадъра, защото се опасявам от паяжини по затвора на апарата си. Вече всичко е лятно – с типичното еднообразие на пейзажа – плътната зеленина, която действа много позитивно върху духа и много негативно върху снимките. Или поне при мен е така. Щракнах един изглед към някакъв булевард, водещ към Люлин:

city

Трябва да спра да търся дефокуса в кадъра. Вече определено се дразня на всякакъв безсмислен стремеж към размазване на фона – за мен е тотално грешно една снимка да се прави само за да се види бокето в нея. Е, както всичко друго, това също не е универсално и общовалидно, просто трябва да насоча услията си към друг тип снимане, за момента така го усещам.

Най-лятното нещо, което ме накара да се замисля за сезона, беше първото камъче в обувката ми. Обичаен проблем, но ми се случи за първи път тази година. И дори ме усмихна…

Време е за The Doors.

Вашият коментар

