Canon Power, Dude

юли 19, 2007

Не може човек, който снима сериозно от години да разправя (и да го взима насериозно), че марката е само една – Канон. Не може, това е безумно и изключително мегаограничено, лично мнение. Особено когато същият човек ми вади 300д с 18-55 за да ми направи брутално впечатление. Може би очакваше да си глътна езика и да изпадна в нервна криза, когато ме информира, че у тях има и 28-300, лоооол.

Нищо против Канон, макар че не съм им най-големият фен, безумно ще е да отрека нивото им в сериозния клас апарати (за несменяемата оптика не съм в час), ама поне уважение трябва да се има, най-малкото…

Това Канон напоследък се е превърнало в синдром за много хора, струва ми се. Което е тъжно. И то не защото е точно „Канон“. Ама нейсе, важното е червената лента на обектива, нали така?

2 Коментари to “Canon Power, Dude”

  1. excessmind said

    То е по-важно задапаратното устройство, отколкото червената лента. Когато апарата и задапаратното са сработени, червената лента просто помага 🙂
    И аз съм фен на Канон, но когато си купувах dslr разгледах всички варианти, а този d40x доста двоумене ми вкара. Иначе това е като Левски и ЦСКА, има нормални фенове, които просто харесват повече едното, има и такива, които живеят за да плюят другия отбор.

  2. darksorrow said

    да, последното изречение беше ирония. факт е, че 95% от хората, снимащи с КАКВОТО и да е, снимат с компромиси по простата причина, че реално нямат нужда от топ про оборудването на произволна фирма, имена не визирам.

    обаче всички се хвалят как тяхната фирма правела едикакво си и едикакво си в профи класа и как друга пък нямала едикакво си. а това са глупости, всъщност. важното е да се снима, а надписът на апарата изобщо не е от някакво решаващо значение.

    делението на „отбори“ е пълна смешка, апропо. делете се на снимащи и неснимащи, не на Канонци, Никонци и т.н…

Вашият коментар

