БКП или ‘Баси Кретенското Паспартиране

юли 24, 2007

Днес ми станаха готови снимките, с които ще си сложа главата в торбата след няколко дни (много съм доволен от фотото на Деков, мисля, че определено ще печатам само там, когато ми се наложи, ‘ма това е друга тема… честотата на печат).

Da Real Pain дойде когато трябваше да си избера как все пак да ги направя да не са просто 12 хвърчащи листчета 13х18 и вътрешната ми убеденост, че с паспарту биха изглеждали най-добре, ми докара половинчасово чудене в кое точно местенце на Шипка 6 да ги доверя… Идея си нямах, че тия неща не стават на момента и в сега работата виси на косъм… Много се надявам, че ще излязат коректни, защото иначе увисвам по особено брутален начин.

Остава ми актуален въпросът по какъв друг начин би било приятно да се допълни една снимка, ако човек реши да я качва на стена, да речем. Клипсовете не са лоши, принципно, но никога не са ми били и особено симпатични…

За пръв път получавам подарък от фото, като се замисля. Мъртъв търтей. Ще видим макро такумарът ми какво ще каже по въпроса…

3 Коментари to “БКП или ‘Баси Кретенското Паспартиране”

  1. Tifa said

    Ако не просто споделяш актуалния си въпрос, а си просиш съвет, според ограничените ми естетически виждания клипс си остава най-добрият вариант. А ако си добавиш и към самата снимка подходяща рамка, която машината да не окастри – най-добре.

  2. darksorrow said

    лошото е, че освен читав клипс с антирефлексно стъкло, за друг вариант просто не се сещам. гола снимка, освен, но не съм убеден, че е най-доброто решение за самата нея. клипсът май удължаваше живота им, ама тук вече говоря по много мътни спомени и спокойно може и да не е така.

  3. Tifa said

    Гола снимка не е оферта. Най-малкото след известно време се гъне и на нищо не прилича (наблюдавал си ефекта с картичка).

Вашият коментар

