Sunday Rain

август 6, 2007

Това не съм го пускал наоколо. По-нататъшна информация няма да давам, ако някой го заинтересува, то той така или иначе ще се зарови в материята. Шашкаща е.

Днес към дъжда през в последно време ми бе представена една по-различна гледна точка – на нещо ободряващо,  измъкващо от летаргия едва ли не. И макар да не я разбирам напълно, го вярвам. Ще ми се и на мен да действаше така. Но, всъщност, дори в това не съм убеден напълно.

Имам ново вдъхновение за снимане. Което е до мен от немалко време, реално. Но май по-точната дума е предизвикателство. С което ще се справя, така или иначе.

Вашият коментар

