11.58 AM

септември 2, 2007

Дори и в едно по-далечно минало, когато летата бяха пълни с аромати, особено привечер, до прозореца ми – така и не ми се беше случвало да имам толкова силен дъх на грозде. Неуместен е някакси, на фона на всичко останало около него – действа почти отрезвяващо [каква ирония, нали – отрезвяване от мириса на нещото, което впоследствие се превръща в основната слабост на много и много мъже (предимно)].

Градът е странно сив, това съм го писал и друг път, но рядко съм се замислял колко безличен е той откъм миризми. Или може би не съм много справедлив – а95, а98, безоловен, нафта, че и пропан бутан в 70% от времето. И специфичният мирис на метро, който не бих могъл да характеризирам по никакъв друг начин.

И сега това грозде в началото на септември. А се задава и най-красивият сезон, лятото мина доста неусетно тази година.

И като си помисля, че миналата година много се радвах на подобни кадри:

gildedautumn.jpg

Прекрасно време е. За преоценка дори.

Анеке Ван Гирсберген ще участва в новия албум на Ayreon. Част от песен с нейно участие може да се чуе тук.

Вашият коментар

